Cei care ar accepta să boteze pruncul unui cuplu de lesbiene ar trebui să mai ţină seama şi de următoarele detalii

0
Distribuie acest articol

Cei care ar accepta să boteze pruncul unui cuplu de lesbiene, ţinând seama şi de celelalte detalii descrise în postarea respectivă, ar trebui să mai ţină seama şi de următoarele detalii:
1) Cele două lesbiene sunt şi ele botezate ortodox; iar cei mai mulţi parcă nici nu ţin seama de acest aspect. Altfel spus: ele s-au lepădat de Satana şi s-au unit cu Hristos! Şi? Iar dacă ele, care au fost educate în familii tradiţionale şi au făcut religia în şcoală, iar apucăturile LGBT le-au dezvoltat abia la maturitate şi într-o ţară străină, care sunt şansele pentru bietul copilaş să nu încalce legământul lepădării de Satana şi al unirii cu Hristos, dacă de mic vede doar asta? TOŢI Părinţii din vechime spuneau că e mai bine să nu fii botezat şi să trăieşti creştineşte, decât să fii botezat şi să trăieşti necreştineşte!
2) Miza pe responsabilitatea naşei este iluzorie din cel puţin două motive: distanţa enormă între Marea Britanie şi România, dar şi faptul că naşa “respectă alegerea” făcută de acele două femei, adică nu condamnă păcatul. E una să respecţi fiecare om şi e cu totul altceva să respecţi alegerile păcătoase şi nefireşti ale acelui om.
3) Ideea că noi botezăm mulţi copii proveniţi din cupluri (încă) necăsătorite tot nu funcţionează. Şi iată de ce (dacă nu v-aţi certat cu logica): e una să botezi un copil al unui bărbat şi al unei femei care în principiu se pot căsători, şi e cu totul altceva să botezi copilul unui “cuplu” care apriori nu se poate căsători. Mai mult decât atât, acest “cuplu” apriori nu putea zămisli şi naşte, cum, de exemplu, s-ar putea în cazul unui incest care de asemenea nu poate fi legitimat nici măcar civil!
4) Trebuie să avem grijă ce precedente creăm şi dacă nu cumva, prin acceptul de a boteza un copil (într-adevăr nevinovat), acceptăm indirect faptul că o astfel de relaţie este ok. După mine, refuzul de a boteza un astfel de copil este îndreptat împotriva acestui “cuplu”, care niciodată nu se va putea împărtăşi cu Trupul şi Sângele lui Hristos! Deci copilul respectiv niciodată nu va vedea asta la “părinţii” lui, ci doar va auzi hule împotriva Bisericii “care-i stigmatizează”.
Deci nu mai săriţi aşa cu vorba, că “e păcat” să refuzi botezul, că nu-i nici un păcat. Şi nici despre “oportunitatea de a face cateheză” cu acele femei să nu-mi spună cei care, de regulă, nu fac cateheză. La urma urmei, cateheza, mai ales în acest caz neordinar, nu poate fi făcută de un preot din ţară, pe durata unui concediu de maxim o lună, ci trebuie făcută de preotul de la biserica la care acele femei merg sau se angajează să meargă ele şi copilul lor.
Doamne ajută!

Pr. Petru Mihail Pruteanu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *